موبایل گرافی چیست؟ | نکات طلایی در هنر موبایل گرافی

موبایل گرافی چیست؟ | نکات طلایی در هنر موبایل گرافی

وجود موبایل های هوشمند در حال حاضر کمک کرده تا عکاسی از سوژه ها و مناظر مختلف با سرعت بالا و کیفیت مناسب تر انجام شود. از آنجا که در سال ‌های اخیر دوربین‌ های موجود بر روی گوشی های هوشمند بسیار حرفه‌ای شده‌اند و به همین سبب برخی از عکاسان حرفه‌ای نیز سعی دارند تا به جای استفاده از دوربین های عکاسی در برخی از شرایط از موبایل استفاده کنند. اما آیا با نکات طلایی در هنر موبایل گرافی آشنایی دارید؟

 

موبایل گرافی چیست؟ 

موبایل گرافی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در حال حاضر با پیشرفت دوربین ها و تنظیمات گوشی ها، عکاسی موبایل گرافی پیشرفت زیادی داشته و اغلب مردم به جای تهیه یک دوربین عکاسی اقدام به خرید گوشی‌ های پیشرفته می کنند. با توجه به تکنولوژی هایی که در حال حاضر در دسترس همه افراد قرار دارد و تنها تفاوتی که بین عکس ها ممکن است به وجود بیاید دید خلاقانه عکاسان است و همچنین تبحر و مهارت آنها در تنظیمات دوربین و ثبت می باشد.

موبایل گرافی چیست؟

مهمترین نکات موبایل گرافی

در حوزه عکاسی با موبایل در صورت رعایت برخی از نکات طلایی و فنون ریز آنچه که به وجود می ‌آید یک عکس زیبا و به یاد ماندنی است به همین جهت در این بخش قصد داریم تا شما را با نکات طلایی در این حوزه آشنا کنیم:

مهمترین نکات موبایل گرافی به شرح ذیل هستند:

  • تمیز بودن لنز دوربین نقش تاثیرگذاری در وضوح تصویر و ثبت تصاویر شارپ و باکیفیت دارد.
  • پیدا کردن قابلیت فوکوس حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای در دوربین های مختلف جهت قرار دادن سوژه در فاصله مناسب اهمیت دارد.
  • جلوگیری از لرزش دست یا تپش قلب و انقباضات عضلانی از تاری تصویر جلوگیری می‌کند.
  • یاد بگیرید که از نرم افزارهای ویرایش عکس جهت بالاتر بردن قابلیت های خود استفاده کنید و آنها را جایگزین نرم افزارهای پیشرفته ادیت در کامپیوترها نمایید.
  • استفاده از تجهیزات مختلف مانند پایه، وسایل نگهدارنده، حلقه و مواردی از این قبیل در بالاتر رفتن کیفیت عکس تاثیر می گذارد.
  • عکس گرفتن از زوایای مختلف به دلیل وزن کم این دوربین ها به راحتی امکان پذیر است و با کمی جابه جایی می توانید عکس های زیبا بگیرید
  • به هیچ عنوان برای ثبت عکس های حرفه‌ای از فلاش گوشی استفاده نکنید و سعی داشته باشید تا از نور طبیعی به صورت خلاقانه بهره ببرید.

نکات مهم موبایل گرافی

چند نکته مهم قبل از انتشار عکس ها در شبکه های اجتماعی

اغلب افرادی که با موبایل خود به صورت حرفه‌ای عکاسی می کنند از این عکس ها برای انتشار در شبکه های اجتماعی استفاده می نمایند، رعایت چند نکته مهم قبل از انتشار عکس در شبکه اجتماعی کمک می‌ کند تا اعتماد به نفس هم بالاتر برود.

در اینجا به بررسی چند مورد مهم می پردازیم:

  • حتماً کیفیت اولیه عکس را چک کنید و از فوکوس و ترکیب بندی درست آن مطمئن شوید.
  • در صورت لزوم عکس ‌هایتان را ادیت کنید و فیلترهای مختلف را امتحان نمایید.
  • به مفهومی که قرار است عکس انتقال دهد نیز توجه داشته باشید و حتما از عکس هایی که راوی یک داستان هستند استفاده نمایید.
  • حتماً عکس های خود را با توجه به اندازه های مورد پذیرش در شبکه‌ های اجتماعی کوچک یا بزرگ کنید و البته حواستان به کیفیت آن باشد.

عکاسی موبایل

کسب درآمد از طریق آموزش مبانی عکاسی موبایل

با توجه به شرایط اطراف پیشرفت‌های زیادی که در حوزه دیجیتال انجام گرفته همه ما را به سمت کسب درآمد از این فضا سوق می دهد، با آموزش مبانی عکاسی با موبایل می تواید به آسانی وارد این حوزه شده و درآمدهای مناسبی بدست آورید.

در صورتی که به عکس های حرفه‌ای در این زمینه نیاز دارید گروه خدماتی ما می ‌تواند به شما در این زمینه کمک های زیادی ارائه دهد.

گروه عکاسان ما با فراگیری آموزش‌های حرفه‌ای مبانی عکاسی با موبایل سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان را دارند.

توصیه ما به اغلب کسب و کارها برای تبلیغ و فروش بیشتر، دیده شدن است که جهت این دیده شدن باید از عکس های حرفه‌ای استفاده شود.


آمورش عکاسی موبایل

جمع بندی

با بررسی موارد گفته شده در می یابیم که کسب تجربه جزء مهم ترین نکاتی است که در عکاسی باید مد نظر قرار دهید و همچنین استفاده از نور طبیعی و خلاقیت ترکیب رنگ در عکاسی موبایلی سبب موفقیت بیشتر عکاس می گردد و پس از ثبت هر عکس باید یک تجربه جدید به دست آورد تا بتواند با کمک گرفتن از افکت ها و ویرایش های خاص عکس ها را طبیعی و زیباتر جلوه دهد.