بهترین آتلیه عکاسی صنعتی در تهران

عکس یک عنصر اساسی و مهم درطراحی گرافیک محسوب می شود، عکاسی انواع مختلفی چون تبلیغاتی، مدلینگ، صنعتی و غیره دارد که در این مقاله قصد آشنایی با عکاسی صنعتی را داریم. بهترین آتلیه عکاسی صنعتی در تهران برای معرفی محصولات تولیدکنندگان و صنایع مختلف از عکس صنعتی استفاده می کنند. معمولا عکس های صنعتی برای محیط هایی مثل کارخانه ها، تولیدی ها و کارگاه ها مناسب هستند، که در کنار نشان دادن حجم و بزرگی کار به جزئیات دیگری چون قطعات، برش ها، تجهیزات کارگاهی و غیره اشاره دارند، نور پردازی در عکس های صنعتی برای کیفیت عکس و شفافیت بسیار مهم است. بهترین آتلیه عکاسی صنعتی در تهران بهترین و حرفه ای  ترین گزینه ها را برای شما در نظر دارد تا با خیال راحت از این کا بهره مند شوید.

عکاسی صنعتی حرفه ای

عکاسی از هر محصولی که با فعالیت های خدماتی، شرکتی و تولیدی در ارتباط باشد در حوزه سفارش عکاسی صنعتی قرار می گیرد. عکاسی صنعتی حرفه ای کمک زیادی به تولیدکنندگان می کند تا بتوانند محصولاتشان را نمایش داده و بفروشند، نمایش محصول به زیباترین و واقعی ترین حالت ممکن به عنوان  عکاسی صنعتی شناخته می شود. بهترین آتلیه عکاسی صنعتی در تهران برای عکاسی صنعتی حرفه ای نیاز به تجهیزاتی حیرت آور برای ایجاد فضای استودیویی دارند که با آن ها آشنا می شوید.

  • دوربین مناسب عکاسی صنعتی که شامل فول فریم و لارج فرمت است.
  • بک گراند متنوع در عکاسی صنعتی با رنگبندی و متریال بی نهایت.
  • باکس عکاسی صنعتی.
  • برای انواع عکاسی وجود استیج های مختلف با زمینه سفید یا چیدمان عکاسی.
  • تجهیزات نور پردازی در عکاسی صنعتی.
  • تنوع انواع لنز برای عکاسی صنعتی.

هدف از این نوع عکس ها تنها معرفی محصول و کالا نیست بلکه آشنایی بیشتر مشتری و تشویق آن به خرید محصولات است.

آتلیه عکاسی حرفه ای در تهران

امروزه در هر شهری آتلیه های زیادی وجود دارد خصوصا تهران که شهر بزرگی است و آتلیه هایی با تجهیزات قوی و با کیفیت دارند، اما هدف تنها وجود آتلیه با تجهیزات و نرم افزار ها و بلد بودن فتوشاپ، کورل و غیره نیست که تصاویر زیبایی را به نمایش بگذارد بلکه بهترین آتلیه عکاسی صنعتی در تهران باید بتواند تلفیقی از تجهیزات قوی، علم و ویرایش تصاویر از طریق نرم افزار های مختلف و از همه مهم تر جذب و حفظ مشتری را دارا باشد. بهترین آتلیه های تهران معمولا برای مشتریان پیشنهاد تخفیف دارند، در مناسبت های مختلف پیامک تبریک ارسال می کنند و دیگر مواردی که مشتری را جذب کرده و با هدفمندی و تصاویر با کیفیت به عنوان بهترین آتلیه های تهران شناخته می شوند.

در ادامه چند مورد از بهترین آتلیه های تهران را نام می بریم که از تجهیزات قوی استفاده می کنند، دارای پرسنل حرفه ای و فعالی هستند و غیره.

  1. آتلیه عکاسی نورا: این آتلیه از بهترین پرسنل و دوربین های حرفه ای عکاسی برخوردار است و همچنین از تمامی اصول عکاسی آگاه می باشد.
  2. عکاسی مینوسا: این آتلیه در تمامی زمینه های عکاسی چون تبلیغات، مدلینگ، کودک و غیره فعالیت دارد.
  3. آتلیه مهران: این آتلیه از کادر مجرب برخوردار است و خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد که در صورت حضور در آتلیه می توانید از تمامی خدمات آن مطلع شوید.
  4. آتلیه روجا: پرسنل این آتلیه در روتوش عکس بسیار ماهر هستند و تصاویر را به صورت شگفت انگیزی رتوش می کنند.
  5. آتلیه ملکه زیبا: این آتلیه دارای دوربین های حرفه ای، پرسنل خانم برای بانوان محجبه و دکور حرفه ای برای عکاسی می باشد.

و دیگر آتلیه های عکاسی که در این مقاله شما را با چند نمونه آن آشنا کردیم.

آتلیه عکاسی در تهران

هدف از رفتن به آتلیه ثبت لحظه های شیرین و خاطرات است، آتلیه عکاسی در تهران می تواند این لحظات شیرین بین دو جوان، فرزند و خانواده را ماندگار کند. بهترین آتلیه عکاسی صنعتی در تهران و آتلیه های عکاسی دیگر با داشتن مهارت کافی، تجهیزات فراوان، تعهد و امانت داری می توانند به صورت تخصصی و حرفه ای این روز های زندگی شما را ثبت و ظبط کنند.

به همین دلایل بیشتر خانواده ها در انتخاب آتلیه عکاسی در تهران دارای وسواس های زیادی هستند. یک آتلیه عکاسی خوب در تهران باید دارای شرایط زیر باشد:

·        داشتن مجوز کسب و کار و تعهدات اخلاقی

·        تجربه کافی

·        نزدیک بودن به مراکز پر جمعیت و مکانی در دسترس

·        تجهیزات و دوربین عکاسی

·        داشتن یک فضای مناسب یا استودیو

·        داشتن کادر ماهر، خدمات متنوع و غیره

 

وجود این شرایط از ویژگی های بهترین آتلیه عکاسی صنعتی در تهران و دیگر آتلیه ها می باشد

عکاسی صنعتی با موبایل

اگر کسب و کار کوچکی دارید ولی به دلیل برخی شرایط دوربین عکاسی ندارید، می توانید از طریق موبایل هوشمند خود با رعایت نکات فنی عکس و تصاویری با حال و هوای حرفه ای ها تولید کنید. حتما نباید برای عکاسی صنعتی یا عکس از محصولات از دوربین استفاده کرد گاهی می توان با رعایت نکات کلیدی در عکس برداری با توجه به لنز گوشی های هوشمند با چاشنی خلاقیت به نتیجه ی مطلوبی رسید. با توجه به  بهترین آتلیه عکاسی صنعتی در تهران می توانید از تجربیات، نوع تصویر برداری و خلاقیت با گوشی موبایل هم عکاسی صنعتی انجام دهید.

در عکاسی با موبایل نورپردازی بسیار مهم است در پس زمینه، نور باید به خوبی روی محصول تابانده شود تا جزئیات محصول را به چشم بیننده برساند.

به نسبت تصویر در عکاسی با موبایل دقت کنید، نقش زاویه نور و کاهش شدت آن با استفاده از یک کاغذ یا ملحفه، عکاسی را از چند زاویه انجام دهید تا بتوانید انتخاب متنوع داشته باشید، برای عکاسی با موبایل از پس زمینه متناسب استفاده کنید، در عکاسی با موبایل از حالت اتو ماتیک استفاده نکنید، یکی از سبک های معمول در عکاسی صنعتی تصویر محصول در پس زمینه سفید است و مهم ترین مورد که ارزش خرید را بالا می برد استفاده از خیمه نور است که سه طرف آن بسته می باشد و نور کافی روی محصول تابانده شده؛ همگی این موارد را هم می توانید در بهترین آتلیه عکاسی صنعتی تهران نیز مشاهده کنید که کیفیت کار و تصاویر را بالا برده است.