بهترین آتلیه عکاسی بارداری تهران

در بین خانوم های باردار و حامله عکاسی بارداری و عکاسی حاملگی یک نوع از عکاسی های پرطرفدار محسوب شده است. انتخاب بهترین  آتلیه عکاسی بارداری تهران برای خانم های باردار به چالشی تبدیل شده. عکاسی در دوران حاملگی مادران برای عشق، توجه و زحمت آن ها در این دوره و برای حضور با محبت پدران است که از طریق عکاسی ثبت و بعد از طی کردن این دوره به کودکانشان یاد آوری کنند. بهترین زمان برای عکاسی در دوران حاملگی ازماه 7 به بعد است که باردار بودن مادر را نمایان می کند و عکسی جذاب تحویلتان می دهد. بهترین آتلیه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند و توجه زیادی را روی این بخش متمرکز کرده در شمال تهران، جردن همراه با بهترین میکاپ آرتیست و لباس های بارداری متنوع به عنوان بهترین آتلیه عکاسی بارداری تهران، آتلیه پاکوتا شناخته شده است.

عکس های بارداری کجا گرفته می شوند؟

عکس های بارداری را به طور سلیقه ای هر جایی می توان گرفت اما باید مکان مشخص شده را با عکاسان در میان بگذارید تا برای حضور آن ها مشکلی وجود نداشته باشد. بعضی از عکاسان فقط در استودیو خودشان عکاسی را انجام می دهند در صورتی که عکاس هایی هم هستند که با هماهنگی قبلی برای عکس برداری در چند لوکیشن مختلف با شما همراه می شوند. بهترین آتلیه عکاسی بارداری تهران نورپردازی برایشان بسیار مهم است، باید در محل عکس برداری نور طبیعی به اندازه کافی وجود اشته باشد تا عکسی شفاف و با کیفیت داشته باشید.

بهتر است هنگام عکاسی آرامش خود را حفظ کنید، عشق، صمیمیت و لذت از بارداری و همچنین خوشحالی این که عضو جدیدی به خانواده تان اضافه می شود را نشان دهید تا از عکس گرفتن لذت ببرید. شما می توانید هر مقدار ژست و فیگور های متنوع که در نظر دارید برای عکاسی انجام دهید و در این زمینه عکاسان  بهترین آتلیه عکاسی بارداری تهران هم به شما کمک می کنند.

آتلیه عکاسی بارداری خوب در تهران

آتلیه بارداری باید محیطی کاملا تمیز، خوب و امن باشد، معمولا بهتر است آتلیه بارداری بدون پله  باشد تا برای خانم های باردار رفت و آمد سخت نباشد. برای انتخاب آتلیه های خوب در تهران می توانید از طریق عکس و تصاویر موجود هر آتلیه، کامنت ها و نظرات مردم آتلیه های بارداری خوب را مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنید. بهترین آتلیه عکاسی بارداری تهران با وجود بهترین کارکنان مجرب و صمیمی که به مادران باردار کمک می کنند تا زیبا دیده شده و احساس زیبایی داشته باشند و برای مادرانی که حین عکاسی دلهره دارند این مشکل به طور کامل برطرف کنند. بعد از مشاهده و انتخاب عکس های خود می توانید وقت خود را رزرو کنید و از امکانات آتلیه خوب که شامل عکاسی حرفه ای، انتخاب عکس آنلاین، پارکینگ اختصاصی و غیره است استفاده کنید.

ویژگی های آتلیه عکاسی بارداری تهران

آتلیه های عکاسی خوب در تهران که زیر نظر عکاسان حرفه ای انجام می شود دارای ویژگی هایی است که در عکس برداری کمک زیادی به خانم های باردار می کند، در ادامه با چند مورد آن آشنا می شوید.

  • به شما کمک می کنند تا آماده باشید: بهترین آتلیه عکاسی تهران برای عکس برداری کمک می کنند تا قبل از گرفتن عکس موها و ناخن هایتان را آرایش کنید یا اگر به مانیکور یا میکاپ کردن نیاز است به آرایشگاه بروید. استرس را از خود دور کرده و ریلکس کنید، حتما با خود آب و میان وعده داشته باشید و غیره.
  • به انتخاب زاویه مناسب بدنتان کمک می کنند: باید در زاویه های مختلفی ژست بگیرید، عکاس نیز زاویه دوربین را تغییر می دهد تا گزینه های زیادی برای انتخاب و پرینت عکس داشته باشید.
  • به شما توصیه می کنند عکس ها را زودتر از زمان مناسب نگیرید: هدف عکس گرفتن شما در زمان بارداری نشان دادن بارداری تان است، پس طبق گفته ی عکاسان در ماه های 7 یا 8 برای عکاسی مراجعه کنید تا بارداری تان مشخص شود.
  • انتخاب لباس برای عکاسی اهمیت زیادی دارد: شکم زیبای در حال رشدتان و شما یکی از موضوعات اصلی در عکس های بارداری هستید. بهتر است پیراهن هایی با رنگ یک دست انتخاب کنید، از پارچه های ابریشمی یا پنبه ای استفاده کنید که زیبایی شکمتان را دو چندان می کنند و انتخاب لباس های اندامی در مقابل گشاد و شل هیکلتان را بهتر نشان می دهد. بهترین آتلیه عکاسی تهران معمولا تنوع لباس برای خانم های باردار دارند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

آتلیه عکاسی حرفه ای در تهران

برای آشنایی با چند مورد از آتلیه عکاسی حرفه ای در تهران بهتر است با برخی از ویژگی های آن ها آگاه باشید که در انتخاب آتلیه بسیار نقش دارند.

طریقه و طرز برخورد کردن با مشتریان، پیشنهادات جالب و مورد پسند به مشتری، دکور خلاقانه و جالب برای عکاسی و رتوش تمیز برای یک چهره اخم آلود به چهره ای قابل قبول و مورد پسند این ها مواردی هستند که بهترین آتلیه عکاسی بارداری تهران باید دارا باشد.

  1. استودیو جاست
  2. آتلیه عروس فریما
  3. آتلیه کارن
  4. آتلیه آونگ
  5. آتلیه ملکه زیبا و غیره

 آتلیه های عکاسی در تهران زیاد هستند که دارای سابقه بالا در تدوین، تصویر برداری و زمینه های ساخت کلیپ اسپرت، خبری و غیره فعالیت می کنند. بهترین عکاسی های تهران با تیم حرفه ای، فعال و تحصیل کرده برای ثبت بهترین خاطراتتان در کنار شما عزیزان هستند. این عکاسی ها با ارائه مجلل ترین و بهترین عمارت ها و باغ ها برای ساخت کلیپ و عکس برداری به صورت تخصصی شما را همراهی می کنند.

علاقه مندان به عکاسی می  توانند از طریق سایت های معتبر بهترین آتلیه عکاسی تهران برای ثبت خاطرات خود درکنار عزیزانشان انتخاب کرده و از امکانات آن لذت ببرند.

قیمت آتلیه بارداری

عواملی چون نوع دوربین، نور استودیو و رینگ لایت ها، زمان عکس برداری، لوکیشن عکاسی، زمان صرف شده در عکس برداری و بسیار موارد دیگر موثر است، به همین دلیل قیمت ها ممکن است متفاوت باشد و قیمت ثابتی نمی توان گفت. بهترین آتلیه عکاسی بارداری تهران کمک می کند تا در دوران بارداری بهترین عکس ها با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی داشته باشید.